
Web48 – Crearea magazinului tau online
mai 16, 2018 1:27 pmNu mai este un secret ca oamenii sunt din ce in ce mai comozi cand vine vorba de cumparaturi. In medie, mai mult de jumatate din populatia Europei face cumparaturi online, iar odata cu dezvoltarea tehnologiei mobile, acest procent creste considerabil. Cea mai mare piata de vanzari online se afla in Regatul Unit: 87% din populatie au facut cumparaturi online in 2017. Desi procentul este mai mic, in acelasi an, romanii au cheltuit cu 40% mai mult decat anul precedent pe cumparaturi online, ceea ce reprezinta cea mai mare crestere din Uniunea Europeana. Iar noi te putem ajuta sa profiti de asta.
Cine suntem?
Am creat agentia Web48 din pasiunea noastra pentru web-design si din dorinta de a ajuta oamenii sa isi dezvolte afacerea rapid si, in acelasi timp, la un standard inalt de calitate. Cream magazine online la cheie si oferim serviicii de web-design, atat in Bucuresti cat si in tara. Suntem constienti ca fiecare afacere este unica, asa ca acordam atentie speciala tuturor detaliilor, astfel incat sa transformam proiectul tau intr-un lucru cu personalitate si cu care sa te mandresti.
Trebuie stiut faptul ca, pentru a vinde, un magazin online trebuie sa indeplineasca mai multe functionalitati, pe langa afisarea de produse. Iti oferim, in continuare, cele mai bune sfaturi pentru ca magazinul tau online sa fie cat mai profitabil.
Pagina de start
Atunci cand clientul intra pe site-ul tau trebuie sa inteleaga repede si usor ce anume vinzi. Asigura-te ca afisezi imagini, text descriptiv sau chiar un logo edificator care sa lamureasca utilizatorul imediat ce iti viziteaza pagina. De asemenea, incurajam un design simplu si intuitiv, astfel incat cumparatorul sa ajunga usor la pagina de categorii, pentru a-si gasi produsul dorit.
Nu uita de promotii! Un banner cu promotii si reduceri pe prima pagina reuseste sa atraga foarte mult atentia.
Pagina de categorii
Odata ce clientul a ajuns in pagina de categorii, cresc sansele ca magazinul tau sa realizeze o conversie. Dar si aici ai nevoie de unele trucuri. Este important sa ai imagini de calitate, un buton “Adauga in cos!” si poate o scurta descriere pentru cateogria respectiva. Nu uita ca, in cazul descrierii, trebuie sa fie cat mai originala si relevanta produselor respective.
Pagina produsului
Aici, pe langa descrierea produsului, elementele care compun pagina ar trebui sa aduca utilizatorul cat mai aproape de o achizitie. Magazinul online este diferit de cel traditional. In online, clientul nu poate analiza produsul la fel cum o face in viata reala, asa ca tu va trebui sa vii cu cat mai multe detalii despre acesta:
Imagini din care clientul sa isi dea seama usor de marime, forma, culoare sau materialul din care este confectionat
Descriere care sa ofere posibilului cumparator o idee generala (dar si detaliata) asupra produsului. Astfel, este recomandata o descriere scurta, care sa redea informatii utile, dar care sa nu necesite prea mult timp pentru a le parcurge si una mai lunga, pentru cine doreste sa afle mai multe despre bunul respectiv. Nu mai e nevoie sa spunem ca aceasta descriere e bine sa fie originala.
Pretul sa fie cat mai vizibil, iar daca s-a facut o reducere pe acel produs, e bine sa afisezi si pretul vechi. Ofera o imagine clara asupra promotiei de care clientul ar putea beneficia.
Produse similare cu cel pe care utilizatorul il studiaza. In josul paginii poti enumera si alte produse de care clientul ar fi interesat. Acest lucru ti-ar putea mari media vanzarilor pe o anumita categorie. De asemenea, poti alcatui pachete de produse auxiliare pe care sa le afisezi la un pret putin mai mare (De exemplu, un client vrea sa cumpere un laptop. Poti crea un pachet alcatuit din laptop, o husa de protectie si un cooler).
Butonul “Adauga in cos!” este cel pe care un potential cumparator iti doresti sa il apese cel mai des, asa ca asigura-te ca iese in evidenta. Coloreaza-l, mareste-l sau creaza-I alta forma decat restul butoanelor! Fa orice este necesar ca utilizatorul sa ajunga sa finalizeze comanda, insa trebuie sa ai grija, in acelasi timp, si la aspect. O imagine prea incarcata a paginii poate frustra clientul pana la decizia de a parasi pagina.
Promotii
In cazul in care magazinul tau online ofera reduceri, crearea unui landing page pentru acestea este cea mai buna decizie. Landing page-ul este o pagina dedicata doar reducerilor. Aceasta poate avea o grafica diferita de restul site-ului, dar si un text care sa descrie cum se vor desfasura promotiile (scop, perioada, etc.). Perioada sarbatorilor ofera cea mai buna ocazie de a-ti face magazinul sa genereze mai mult trafic cu ajutorul promotiilor.
Analiza si monitorizare
Toate aceste elemente le-am crea in zadar daca nu am tine evidenta lor si cum anume influenteaza fiecare decizia cumparatorului. Este stiut faptul ca pana si o simpla schimbare de culoare a butoanelor poate schimba modul in care un utilizator navigheaza pe pagina ta. De aceea este important ca fiecare modificare ce survine asupra magazinului tau sa fie monitorizata si analizata, astfel incat vanzarile sa fie cat mai profitabile.
Concluzie
Un magazin online trebuie sa aiba o serie de functionalitati ca acesta sa genereze vanzari la potential maxim, iar Web48 stie care sunt acestea. Vino si convinge-te ca stim ce facem, ca iubim ceea ce facem si te asteptam sa iti creezi alaturi de noi, magazinul tau online la cheie.